• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

selenefinans har lån på 50000 kr, någon som testat?

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
På mig bara soliditet, men eftersom jag failade redan där kanske de inte brydde sig om att ta en uc också.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Angående dessa.
Fick på "skärmen"

Godkänd


Tack för din kreditansökan Vi har behandlat och förhandsbeviljat din ansökan om ett lån på 50.000 kr

Det vi behöver

För att vi skall kunna färdigbehandla din ansökan, ber vi dig skriva ut och underteckna kreditavtalet och skicka det till Selene Finans Sverige AB tillsammans med en kopia av i Sverige giltig legitimation.

Ev. medsökande

I det fall du ansöker tillsammans med medsökande, skall även medsökande underteckna kreditavtalet och skicka med en kopia av giltig Svensk legitimation.

Slutbeviljning

När vi mottagit undertecknade kreditavtalet tillsammans med kopia av giltig legitimationshandling och slutbeviljat din ansökan, betalar vi ut beloppet till ditt konto.


Är det 100% att jag nu fått lånet?
 

Fritz

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
18 Maj 2012
Meddelanden
31
Mottagna reaktioner
4
Poäng
12
Terry- sådär fick jag också men dagen efter kom ett avslag
 

@kristian

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
20 September 2012
Meddelanden
29
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Angående dessa.
Fick på "skärmen"

Godkänd


Tack för din kreditansökan Vi har behandlat och förhandsbeviljat din ansökan om ett lån på 50.000 kr

Det vi behöver

För att vi skall kunna färdigbehandla din ansökan, ber vi dig skriva ut och underteckna kreditavtalet och skicka det till Selene Finans Sverige AB tillsammans med en kopia av i Sverige giltig legitimation.

Ev. medsökande

I det fall du ansöker tillsammans med medsökande, skall även medsökande underteckna kreditavtalet och skicka med en kopia av giltig Svensk legitimation.

Slutbeviljning

När vi mottagit undertecknade kreditavtalet tillsammans med kopia av giltig legitimationshandling och slutbeviljat din ansökan, betalar vi ut beloppet till ditt konto.


Är det 100% att jag nu fått lånet?

i princip, ja.

Hur du nu kan ha fått detta med dina 100000 förfrågningar :)

Grattis såifall om detta är inte troll

(själv fick jag avslag, pga för många förfrågningar hos kreditinst. obs EJ UC!)
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Ingen aning, hög inkomst fast jobb och medsökande förmodligen.
Min medsökande hade 1-2 UC, fast jobb inga anmärkningar.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
detta är tyvärr ingen garanti att du får lånet.alltså förbeviljad.det betyder att de kan gå igenom ärendet manuellt och sen ge avslag eller godkänna.detta har nämligen jag själv erfarat med selene.

jag blev jätteglad jag trodde jag fick lån men sen blev det avslag trots inskickat skuldebrev och fotokopia.arg som ett bi ringde jag upp och frågade varför dom först skrev jag var förbeviljad.men fick till svar att det innebär att de går igenom ärendet manuellt.så bara en förvarning.
 

Klondike

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
24 Januari 2013
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
ansökte och blev förhandsgodkänd i början av veckan. Idga ringde en tjej från selen och kontrollerade lite uppgifter så som adress osv och sa att jag är godkänd! :) Belopp 30 000 kr
 

mis2

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
14 Januari 2013
Meddelanden
36
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Vad har du för inkomst och hur mycket lån har du?
 

Klondike

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
24 Januari 2013
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Med det här 30 000 så är jag nog uppe i ca 450 000 i lån, inkomst 33 000 innan skatt
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp